Penggalak imun yang berpunca daripada Sistem Imun - Transfer Factor

Penggalak imun yang berpunca daripada Sistem Imun - Transfer Factor

Semua dari masalah seperti Ebola E-coli dan juga antibiotik berdaya tahan "super-bug" planet berjangkit kita menjadi lebih halus. Ancaman kepada sistem imun setiap seseorang kelihatan jauh lebih selamat berbanding sebelum ini. Sekiranya anda memasukkan dalam malignan kanser dan kemudian nombor yang semakin meningkat cabaran auto-imun ia benar-benar adalah diri-nota-yang meningkatkan sistem imun adalah sangat diperlukan. Satu cara mengurus yang boleh melalui transfer factor memakan! Molekul yang sangat kecil adalah komponen organik yang dihasilkan dengan keupayaan imun badan kita. Ia mempunyai cara yang unik untuk sokongan imun melalui dasarnya appending maklumat atau latihan dalam tubuh manusia. Mereka membantu untuk membuat keupayaan imun badan yang lebih baik!

Ditemui pada tahun 1949 ini telah diberikan nama untuk keupayaan mereka untuk bertukar-tukar data kebal daripada penderma kepada penerima. Ini adalah sangat penting untuk keupayaan sistem imun bahawa setiap faktor-faktor pemindahan menawarkan reka bentuk molekul yang sama dan mereka melakukan dengan cekap seluruh keturunan spesies. Pada pertama kali ditemui di dalam aliran darah, ia mengambil masa yang lama untuk mengetahui bahawa alam mengumpulkan mereka dari aliran darah ibu baru dan kemudian memberi tumpuan seluruh tandan di "susu baru" atau kolostrum. Dengan cara ibu akan dapat bertukar-tukar butir imunnya sendiri untuk "melompat bermula" yang baru lahir itu sistem pertahanan baru. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini kita kini telah disempurnakan dapat menarik keluar dan menumpukan perhatian transfer factor pertama bermula dari kolostrum lembu dan sesudah itu dari telur. Testimoni daripada pengguna yang telah menggunakan jenis penyelesaian dan produk adalah semua yang sama. Pada asasnya, mesej adalah bahawa Transfer Factor adalah benar, ia berfungsi dan ia berfungsi luar biasa baik.

Jenis-jenis testimoni perlu diambil bersama-sama dengan langkah yang agak besar akal dan berhemah. Sebahagian daripada ini tidak dipertimbangkan oleh FDA dan sudah tentu tidak menggalakkan mana-mana orang untuk menggantikan rawatan konvensional dengan protokol pemakanan.

Salah satu cara yang diterima penghakiman sistem imun meningkatkan produk boleh untuk menilai peningkatan dalam kekuatan sel-sel NK. Membekalkan orang beberapa perspektif mengenai Echinacea ini, produk banyak orang mempunyai pemahaman, akan meningkatkan aktiviti sel NK sebanyak 43%. Transfer Factor Plus Advanced Formula meningkatkan aktiviti sel NK sehingga 437%. Ini biologi, produk bukan toksik menaikkan keupayaan kita untuk dapat melawan lagi penceroboh dengan besar dan ia juga telah mendapat sokongan daripada ramai pakar perubatan. Sampel kebijaksanaan termaklum memberikan gambaran tentang kemungkinan Transfer rprovides Facto.

Oleh kerana potensi Transfer Factor mendapat dikenali penggunaannya merebak cepat di seluruh dunia. Oleh kerana risiko kepada sistem imun kita mengembangkan ia adalah besar untuk mengetahui anda boleh menggunakan penemuan yang berlaku yang memberikan individu sebab untuk berharap. Kesedaran dibiakkan dan idea-idea kreatif memeluk kita semua, sebagai satu kumpulan, tentulah lebih baik dilengkapi untuk berurusan dengan hampir mana-mana serangan mungkin dan perkembangan akan menjadi terkawal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar