Natrum Mur - Garam Yang Menjadikan Homeopati Selesai!

Natrum Mur - Garam Yang Menjadikan Homeopati Selesai!

Kita pasti tahu betapa pentingnya garam dalam diet kita. Tiada siapa yang suka makan makanan masin kurang dan ada orang yang benci item makanan tanpa garam. Sebenarnya kita tidak pernah memberikan begitu banyak kepentingan kepada ini bahan omni-kini dalam diet yang menjadikan kehadirannya dirasai apabila ia tidak hadir! Great adalah orang kuat homeopati termasuk Dr Hahnemann yang dianggap kemungkinan kuasa besar penyembuhan pada hari ini ke ruang hari dan memberikan kita salah satu polycrests terbaik bahan homeopati ubat.

Sudah tentu garam perlu potentization untuk meningkatkan keupayaan penyembuhan pada manusia. Timbun, dari potensi telah diuji pada manusia untuk menilai pelbagai gejala natrium klorida ini menimbulkan pada individu yang sihat. Proses ciri penggilingan menjadi serbuk dan succussion mengeluarkan kuasa penyembuhan terpendam dalam pelbagai bahan-bahan mentah seperti garam, silika, dan plumbum.

Bagi mana-mana kaedah semula jadi yang lain terapi, homeopati sentiasa membawa beban pengkritik yang disimpan mengkritik kaedah tulen untuk meningkatkan kuasa bahan-bahan mentah tersebut oleh proses pelik dinyatakan di atas. Tetapi yang menambah kepada kemuliaan homeopati, kerana ia kekal tidak terhalang kepada kritikan dahsyat dan terus disediakan untuk umat manusia. Burnett, kaedah perubatan homeopati taat mengutuk kritikan ini dengan salah satu daripada monogram paling bijak yang mengatakan, "Kepercayaan kita mempunyai apa-apa kaitan dengan kebenaran. Kafir perkara yang tidak menyangkal n cara yang sama bahawa kehadiran apa-apa tetapi ateis di dunia tidak akan berbuat jauh dengan Makhluk Yang Maha Esa. "

Gejala yang paling ciri Natrum mur adalah pertalian pesakit untuk garam dan perkara yang masin. "Hanya tidak akan menikmati makanan jika garam adalah kurang dalam makanan". Penjelasan pergi seperti Salt ini- merupakan ramuan penting dalam diet. Tetapi orang itu tidak mengasimilasikan garam dengan betul dan sebagainya tisu memerlukan rangsangan garam potentized untuk memenuhi keperluan.

Tetapi sementara menetapkan Natrum mur kepada pesakit dengan gejala fizikal yang berbeza-beza, sfera mental pesakit perlu sepadan dengan yang gambar dadah. Sebaliknya, kebanyakan pakar homeopati yang hebat telah mengutuk penggunaan Natrum mur dalam potensi melainkan jika orang itu telah menandakan persamaan gejala mental. Kelemahan emosi Natrum mur diperhatikan.

Saya sentiasa suka untuk memanggil Natrum mur ubat dua puluh abad pertama. Dengan ekonomi yang berkembang pesat dan kadar hidup, terdapat ramai orang di sekeliling yang menyembunyikan perasaan mereka, emosi dalam usaha untuk berasa selamat dengan palsu tentang kehidupan mereka. Mereka mempunyai perasaan tetapi mereka tidak akan menyatakan untuk rasa bimbang dan apa-apa jenis tindak balas. Tetapi ketajaman deria ini memperingatkan off. Mereka mengalami pelbagai maladies yang membawa kepada kelesuan ketara dan kelemahan. Perisikan berkembang dengan pesat tetapi hubungan semakin bertaburan. Perindukan dalam kesepian sudah menjadi kebiasaan dan perlahan-lahan kami telah mula kasih sayang itu. Sebagai Dr ML Tyler mendapat meletakkannya "Lachrymation (menangis) dengan ketawa" adalah gejala emas tulen Natrum mur.

Ubat yang memenuhi bidang fizikal yang besar untuk pesakit. Sejak selesema berulang untuk penyakit selesema rahim boleh dirawat amat berkesan dengan Natrum mur. Penyakit-penyakit kulit, kemurungan, migrain, malaria, lain-lain jenis demam sekejap dengan gejala ciri, dan banyak penyakit lain berada di bawah bidang natrum mur apabila gejala sepadan.

Sesungguhnya bahan homeopati medica adalah sebuah buku psikologi besar yang mengajar kita bagaimana penyakit psikosomatik boleh dirawat dengan ubat-ubatan potentized tidak akan berulang lagi. Sama sekali tidak ada keperluan untuk mengulangi kerap. Cuba untuk pergi melalui kaedah klasik apabila anda pasti gambar dadah dan perlembagaan pesakit, dan prinsip-prinsip homeopati kekal kita tidak akan membawa anda ke arah yang salah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar