Bagaimana Merawat Patah yang semulajadi

Bagaimana Merawat Patah yang semulajadi

Jika anda ingin tahu bagaimana untuk merawat patah, maka pertama yang anda perlu tahu jenis patah.

Yang paling teruk ialah patah kompaun di mana terdapat rehat yang lengkap dan kedua-dua hujung tulang yang patah mungkin tidak akan menyentuh antara satu sama lain.

Kemudian terdapat keretakan lebih kecil, turun ke lebih daripada lebam tulang. Apabila menggunakan homeopati untuk merawat patah, ada beberapa perkara penting untuk mengetahui, sebelum anda merawatnya.

Pada mulanya, mangsa patah serius akan terkejut. Jadi, anda perlu menggunakan banyak daripada Aconite perubatan kejutan. Ini akan mengurangkan rasa takut dan kesan kejutan. Jelas sekali ini adalah bergantung kepada keterukan patah, lebih teruk patah itu, lebih dalam kejutan akan.

Setelah kejutan telah diselesaikan, maka ubat yang terbaik seterusnya adalah Arnica. Walaupun Arnica adalah lebih kerosakan tisu lembut, ia akan meringankan kesakitan, lebam dan trauma kepada tisu di sekitarnya. Ia juga akan berehat tisu lembut, yang akan membolehkan rehat kecil untuk tergelincir kembali ke dalam kedudukan.

Ubat terbaik seterusnya dalam mana-mana patah adalah Bryonia. Tanda-tanda Bryonia termasuk semakin teruk kesakitan dengan pergerakan. Jadi ini akan memudahkan ini.

Sekarang pesakit boleh menjadi lebih mudah, kurang menyakitkan, yang diambil untuk mempunyai set patah.

Terdapat banyak kawasan badan di mana keretakan tidak boleh ditetapkan, di mana pesakit hanya perlu kekal di tempat tidur, kadang-kadang dalam sangkar tegar untuk menghalang penyembuhan tulang daripada penjajaran. Pelvis, tulang rusuk dan tulang perut yang lain adalah terlalu sukar untuk meletakkan dalam cast, jadi gerakan perlu dihadkan.

Penggunaan ketiga-tiga ubat-ubatan biasanya akan menggantikan mana-mana memerlukan ubat tahan sakit, dan akan meningkatkan kadar penyembuhan. Mereka membantu untuk mengendurkan otot, jadi patah akan disimpan di tempat.

Anda mungkin perasan bahawa pelakon yang boleh terkeluar lebih awal, apabila mengambil ubat-ubatan ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar